آموزش سئو و وردپرس

  • ۰
  • ۰

RSS که مخفف کلمه Really Simple Syndication می باشد محتوایات یک صفحه از وب را توسط کدهای XML و بدون هیچگونه صفحه آرایی و دیزاینی نمایش می دهد. زمانی که پست جدیدی در وبسایت منتشر میکنید آر اس اس به طور اتوماتیک به روز رسانی می شود و آن پست به آن اضافه می شود. استفاده از فیدهای RSS به کاربران سایت کمک میکند تا راحتتر به آخرین مطالبی که در سایت منتشر کرده اید دسترسی داشته باشند. در واقع فیدهای آر اس اس باعث بهبود تجربه کاربری می شوند زیرا به راحتی پیمایش می شوند و به روزترین مطالب سایت را در اختیار کاربران قرار میدهند.


آیا استفاده از  RSS feeds در سئو سایت تاثیر دارد؟

پاسخ این سوال را میتوانیم از جنبه های گوناگون بررسی کنیم. فیدهای آر اس اس سریعتر توسط موتورهای جستجو ایندکس می شوند و از این جهت میتوانند برای بهبود سئو سایت مفید باشند. استفاده از  RSS feeds در میزان جستجوی برند سایت موثر است و مستقیما مخاطبان را افزایش میدهد که این موضوع میتواند به استراتژی سئو سایت شما سرعت بخشد و ترافیک زیادی را در سایت شما ایجاد کند. اگر بازدیدکنندگان، سایت شما را به RSS Reader اضافه کنند از به روز شدن مطالب سایت مطلع می شوند و برای خواندن مطالب جدید دوباره به سایت شما سر میزنند.


هرچند این ابزارها به صورت مستقیم هیچ ارتباطی با سئو ندارند اما از طریق بازدید مناسبی که به سایت هدایت میکنند به طور غیر مستقیم میتوانند در سئو موثر باشند. زمانی که وبسایت شما از  RSS feeds استفاده میکند میتواند به راحتی با دیگر سایت ها ارتباط برقرار کند. بسیاری از سایت هایی که کار دایرکتوری  RSS feeds را انجام میدهند روزانه بازدیدکنندگان زیادی را دریافت میکنند بنابراین وبسایت شما در لیست دایرکتوری آن ها موجود می باشد و به این صورت از مزایای بسیاری در کسب و کار خود برخوردار می شوید.


پیشنهاد میکنم مقاله  روش های افزایش سرعت ایندکس مطالب سایت در گوگل را بخوانید


مزایای استفاده از RSS

استفاده از  RSS feeds باعث می شود که در سایت کاربران دائمی داشته باشید که همین موضوع  ترافیک وب سایت را افزایش میدهد و در نتیجه سایت شما در نتایج گوگل از رتبه بهتری برخوردار می شود.

اگر مطالب سایت شما منظم آپدیت می شود، استفاده از  RSS feeds کمک میکند تا مطالب سریعتر ایندکس شوند و در نتیجه گوگل راحتتر مطالب جدید را ببیند و پیمایش کند.

استفاده از RSS feeds باعث می شود که سایت های دیگر به سایت شما لینک بدهند.



در ادامه بخوانید:  آیا استفاده از url انگلیسی تاثیر مثبت در سئو سایت دارد؟


منبع: راکت سئو

  • ۹۷/۰۲/۳۰
  • پگاه سرافرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی