آموزش سئو و وردپرس

  • ۰
  • ۰

همانطور که میدانید افزایش سرعت وبسایت یکی از عوامل مهم در سئو سایت می باشد و به کاربران شما کمک میکند تا در مدت زمان کوتاهی سایت شما را مشاهده کنند و کمتر منتظر بمانند. موتورهای جستجو نظیر گوگل، سرعت بارگذاری صفحات وبسایت را یکی از فاکتورهای مهم در رتبه بندی سایت ها قرار داده اند و رتبه سایت هایی که کندتر بارگذاری می شوند را در جایگاه پایین تری قرار میدهند. بنابراین با افزایش سرعت وبسایت خود شانس بیشتری خواهید داشت تا در نتایج اول گوگل قرار بگیرید. در این مقاله افزونه ای را به شما معرفی میکنیم که با کمک آن قادر خواهید بود سرعت بارگذاری صفحات سایت خود را افزایش دهید.


معرفی افزونه BJ Lazy Load

افزونه BJ Lazy Load یک افزونه حرفه ای برای سایت های وردپرسی می باشد که با استفاده از آن می توانید تا حد زیادی سرعت سایت خود را افزایش دهید، این افزونه محتوای سایت شما را با اسکرول کردن کاربران در صفحه نمایش میدهد و زمانی که کاربران نوار اسکرول مرورگر را بالا و پایین میکنند محتوای صفحه برای آن ها نشان داده می شود. افزونه BJ Lazy Load در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تا کنون بیش از ۷۰۰۰۰ نصب فعال و امتیاز ۲٫۴ از ۵ را به خود اختتصاص داده است.


نصب و راه اندازی افزونه BJ Lazy Load

پس از نصب و فعال سازی این افزونه بخشی با عنوان Lazy Load در منو پیشخوان سایت وردپرسی شما نمایان می شود. با ورود به این قسمت میتوانید صفحه تنظیمات افزونه را مشاهده کنید.


BJ Lazy Load Options

در این قسمت به تنظیمات اصلی افزونه دسترسی دارید و میتوانید قابلیت های مورد نیاز را فعال یا غیر فعال کنید.


افزایش سرعت وبسایت با افزونه BJ Lazy Load


 


Apply to content: برای فعال سازی حالت بارگذاری Lazy Load بر روی مطالب سایت خود این گزینه را فعال کنید.

Apply to text widgets: اگر میخواهید بارگذاری محتوای موجود در قسمت ابزارک ها به صورت بارگذاری Lazy Load باشد این گزینه را انتخاب کنید.

Apply to post thumbnails: با فعال سازی این گزینه قادر خواهید بود این حالت را روی تصاویر بند انگشتی در مطالب خود نیز فعال کنید.

Apply to gravatars: با انتخاب این گزینه قادر خواهید بود حالت بارگذاری Lazy Load را روی آواتار نویسنده ها و کاربران خود فعال کنید.

Lazy load images: با فعال سازی این قسمت میتوانید حالت بارگذاری Lazy Load روی تصاویر سایت فعال کنید.

Lazy load iframes: با فعال سازی این گزینه میتوانید این حالت را بر روی ابزار iframe در سایت خود فعال کنید.

 


در ادامه بخوانید:  ایجاد پست توسط کاربران در وردپرس با افزونه User Submitted Posts


منبع : راکت سئو



  • ۹۷/۰۳/۱۳
  • پگاه سرافرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی